torsdag den 23. juli 2020

To farvet stencil baggrund

Fra 23 maj til 29 maj holdt Lisbeths Scraptræf Cyber Crop da det "fysiske" jo blev aflyst pga. Coronaen. Det var et rigtig godt FB event - hyggeligt og med masser af spændende opgaver!!!
  

Dette kort lavede jeg til opgave 5 hvor baggrunden skulle laves med en stencil.

Jeg brugte Tim Holtz Layered Stencil - Shifter / Burst først børstede jeg Distress ink Wilted Violet igennem - rykkede stencilen og børstede Seedless preserves igennem.

Guld kartonen er skåret ud med Simple and Basics - Double Pierced Hexagon, Tillykke dien er også fra Simple and Basic. Har bundet guldbånd omkring og pyntet med nogle få halvperler.

Distress ink gennem stencil er en af mine yndlings teknikker så den opgave var jeg simpelthen nød til lige at nå.....havde ellers brugt det meste af tiden på opgave 7: One Sheet Wonder, alle de kort mangler jeg lige at få taget billeder af - men de kommer på et tidspunkt ;)

Vi var rigtig mange der deltog så der blev lavet HELT VILDT mange ting!!! Kunne på ingen måde følge med og se alle albummerne for de forskellige opgaver igennem, men der var virkelig meget god inspiration i det jeg nåede at se :D

Lisbeth snakkede i de daglige Lives om at lave Cyber Crop igen, måske 2 gange årligt - det håber jeg bliver til noget for så skal jeg helt klart deltage igen :D

Tak for nu og god weekend lige om lidt :)

2 kommentarer:

  1. Skal da love for, at du har fået lavet en del kort det sidste stykke tid....og jeg har jo slet ikke kunne følge med. Fatter ikke hvorfor jeg ikke kan lægge jer andres blogge ind på min, men må forsøge igen på et tidspunkt :D Det var ikke med min gode vilje, at jeg måtte starte en ny blog op, men fordi jeg ikke kunne få adgang til den gamle lige pludselig, og kunne ikke få hjælp fra google :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret - det har kørt ret godt på "kort fronten" her i maj, juni og juli - SÅ dejligt at være i gang igen :D
      Ej altså hvor frustrerende at du bare lige pludselig ikke kunne få adgang til din blog - og at google så ikke kunne hjælpe :( ØV altså!

      Slet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)