lørdag den 11. juli 2020

Stjerne Shaker kort

Stjerner og atter stjerne LOL

Har en svaghed for shaker kort, så måtte lige lavet et med maj kittet fra PTWs kitklub...

 
Jeg har som nævnt en svaghed for shaker kort, plejer bare at lave af 2 lag med skumtape i mellem og så klar plast for "hullet".  F.eks. sådan her.
 
Så da jeg for lidt siden så at der var sådanne shaker firkant plastik "bokse" på tilbud og også en die til blev jeg jo "nød til" at købe dem ;
 
Dette kort er så første gang jeg har leget med dem :) Troede egentlig at dien passede så rammen (mørkeblå) kunne læggens ned oven på plastik kanten.....med det er hullet ikke stort nok til :( lidt irriterende syntes jeg. Jeg fandt så en die der passede i størrelsen til at gøre hullet større med så rammen kan lægges helt ned på papiret (håber det giver mening :) ). Men så bliver rammen jo noget smallere....
 
Så endte med på dette kort i stedet at sætte 2 lag sort skumtape på undersiden af rammen, det passede med højden så det kunne klæbes på underlaget. Det er måske en OK effekt at rammen så også er hævet fra underlaget....hmmmm….
 
For at teksten skulle se ud af noget og passe lidt til rammen oven over har jeg limet 7 lag karton sammen. Det er desværre bare ikke så tydeligt her på billedet men seget tydeligt i virkeligheden ;)
 
Limede enkelte store stjerner fast på baggrunden så alt ikke rasler ned i bunden hvis kortet stå op. Men alle mini stjernerne rasler på livet løs :D
 
Mønsterpapiret er fra maj kittet.
 
Tak fordi du kiggede herind :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)