onsdag den 15. juli 2020

Sværtede roser

Dette kort er egentlig lavet for længe, længe siden.....men af en eller anden grund er det aldrig kommet her på bloggen....hmmm….det gør det så nu ;)
 
 
Havde ellers uploaded billerne så de var klar LOL
 
Tog billeder undervejs da jeg lavede kortet...
 

Først har jeg brugt et baggrundsstempel med roser (Hvis du vil se et tidligere kort lavet med samme stempel så er der her). Stemplet hedder Cover a Card Roses og er fra Impression Obsession.
Stemplede med Versamark og heat embossede med guld.
Lavede et par små farveprøver.


Endte med at bruge disse farver til roserne.
Sværtede med en blanding at det lille mini mini ink blending tool og sammenfoldede alm. ink blending tool svampe.
Havde et tidligere kort jeg har lavet i tankerne da jeg bestemte mig for at sværte roserne, der kommer jo også noget sværte "udenfor", men kunne ret godt lide udtrykket på det tidligere kort. Det var så embosset med en embossing folder så der var jo "niveau" forskel på motivet hvor det her er fladt, så det giver jo et noget anderledes udtryk, men syntes det kunne være sjovt at se hvad resultatet kunne blive :) Hvis du vil se det oprindelige kort er det her.
 

Til slut er det sat på en sort base og en tekst er heat embosset på vellum og det har fået lidt paillet & halvperle pynt :)

Tak fordi du kiggede ind :D
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)