søndag den 19. juli 2020

Glimmer og stjerner

Et "Bare fordi" kort med masser af glimmer og stjerner som titlen siger ;)


 
I maj kittet fra PTWs kitklub var der et lækkert ark glitterkarton - det tænkte jeg ville gøre sig godt på sort baggrund - det gjorde ligesom alt det hvide glitter endnu mere glitrende :)
 
Temaet til maj udfordringen var rengbuefarver. Jeg havde tilkøbt add on pakken med farvet karton, det er det jeg har diecuttet alle stjernerne i.
 
Jeg købte til SAM i efteråret dien Patterned Frames - Hearts fra Simple and basic, den er jeg rigtig glad for, har faktisk især brugt de små hjerter i forskellige størrelser som pynt på div. kort - f.eks. her.
 
Så da jeg fornylig skulle bestille lidt nye scrapsager tænkte jeg at det ville være rart med små stjerner i flere størrelser til pynt også - så bestilte Patterned Frames - Stars fra Simple and basic med :)
 
Det er jo så den nye jeg har brugt her ;) og nu har jeg så en lille stabel klare mini bakker/æsker med små stjerne i div. farver + hvid glimmer som kan bruges som pynt på kommende kort evt. sammen med hjerterne, halvperler eller lignende :D
 
Bare fordi dien er fra NHH Design den købte jeg også til SAM og den er både min mor og jeg blevet virkelig glade for :D ( vi låner/deles om hinandens scrapsager ;) ) - syntes typografien og designet er super fedt.
 
Tak for i dag :)

2 kommentarer:

  1. Fint kort :D
    Jeg er glad for at du lægger dine ting ind på facebook også, for jeg kan ikke lægge dig ind på min nye blog..aner ikke hvorfor. Men det gør, at jeg så ikke altid får set det, du har lagt ind på din blog :D
    Knus herfra ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D
      Tak fordi du har lyst til at kigge ind på min blog, det er SÅ hyggeligt når du skriver en kommentar :D Skal helt klart huske at ligge ind på FB så :)
      Da jeg kom i gang med at blogge igen holdt jeg øje med din blog (troede jeg) og var faktisk lidt bekymret for du havde ikke blogget i mange måneder....opdagede så forleden at du havde fået ny blog!!! Hi Hi så du havde jo blogget ;) Har så lige manglet tiden til at sætte mig med en kop te og kigge/læse alle dine dejlige indlæg igennem - men det er på "ønske"listen ;) så det kommer på et tidspunkt :D
      Knus ;)

      Slet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)