torsdag den 2. juli 2020

Regnbue af mønsterpapir

Dette "glade" regnbuekort lavede jeg til udfordring 3 da Anja og designteamet hos PTW holdt FB event i anledning af den Internationale Scrapdag 2 maj.

Udfordringen lød helt enkelt: Lad dig inspirere af rengbuen.....


Jeg gik på jagt i mine mønsterpapirer efter papir jeg syntes kunne bruges. Og så fik jeg indviet den die jeg har brugt til "bølge striberne", den er en gave fra en veninde. Den er fra My Favorite Things Die-Namics Dies - Ride The Wave.
 
Syntes det blev et "festligt" kort så besluttede det skulle være et TILLYKKE kort og at der skulle en ordentlig omgang bling på!
 
Tak for besøget :)

2 kommentarer:

  1. Dejligt at se dig tilbage igen :-)!
    Jeg er vild med den effekt brugen af de forskellige stykker designpapir giver :-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maje :D det er også dejligt at være her tilbage igen - var også inde hos dig forleden - hyggeligt :D
      TAAAAK :D og jeg er jo slet ikke flink til at bruge mønsterpapir - men nu skulle det prøves - og syntes egentlig det er blevet et ret festligt fødselsdagskort :)

      Slet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)