fredag den 3. juli 2020

Enkelt kort

Dette er det fjerde og sidste kort jeg fik lavet til det event Anja og designteamet hos PTW afholdt i anledning af den Internationale Scrapdag 2 maj.

Det er igen til Udfordring nr. 2 som var en skitse udfordring - se det første HER.

 
Zigzag cirklen har jeg lavet ved at maske af med masking "papir" skåret med en cirkel die. Og så lægge crackle paste på gennem en stencil (det er meget svært at se på billedet men i virkeligheden er der de fineste små krakeleringer i zigzag'erne). Stencilen er ScrapBerrys Stencil-mask Chevron pattern.
 
Stencil og paste er begge dele fra Februar kittet i PTW kitklubben. Stencils er en af mine absolut favorit "værktøjs kategorier" og jeg syntes også paste er sjovt og har lidt forskellige slags - men havde ingen Crackle så det var super :D
 
Så har jeg diecuttet en stor guldstjerne + tekst, og pyntet med sort bling og træstjerner.
 

Her et billede "undervejs".....Har printet skitsen ud så jeg kunne tage den med hen til scrapbordet (halvt gemt af æsken med mini distress inks ;) Stencil og afmaskning er sat på - beholder med vand står klar til at dumpe stencilen ned i bagefter så pasten ikke tørre ind mens jeg fjerner cirkel masken og tørre bord og spartel ren :)

Den første kort baggrund med samme kombination af stencil og maske ligger allerredet færdig ;)
 
Tror jeg ender med at klippe de stjernespidser af der går ud over kortkanten....ellers bliver de også bare krøllet i kuverten.
 
Tak fordi du kiggede med :)

2 kommentarer:

  1. Det er rigtigt fint og med en anden tekst kan den også bruges som et julekort. Synes det vil være synd at klippe spidserne af stjernen, jeg ville nok prøve at finde en større kuvert.
    God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D Min mor er helt enig med dig....hun syntes også det vil være synd at klippe spidserne af :) det er kun derfor jeg ikke har gjort det endnu. De irriterer mig bare …. og det kan jo heller ikke "stå"...hmmmm. Havde slet ikke tænkt på det med julekort....det har du da ret i :D

      Slet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)