onsdag den 9. marts 2016

Fødselsdagskort til min far

Min far havde fornylig fødselsdag og så skulle han jo selvfølgelig have et kort! Hans HELT STORE hobby er foto så tænke med det samme at det klart var her Teresa Collins A4 Snapshots embossing folderen skulle bruges ;) Og det skulle være rødt for det mini Sirui stativ som jeg gav ham havde han ønsket sig i rød...


Kameraerne er farvet med Metallic Lustre Black Shimmer smurt på med en finger og 3 af dem har fået "objektiv og blitz".
Tillykke er også lavet med Metallic lustre men i Gold Rush og det er lavet med en hjemme skåret stencil (på sillen).

Ideen til at prøve at komme det gennem stencils fik jeg fra StampNation kurset Technique Toolbox: Creative Stenciling lektion 12 All About Creative Mediums hvor Catherine Pooler prøver alle mulige "medier" af igennem stencils, tænkte at Metallic lustre som jeg fik i julegave da klart måtte afprøves ;) Og det virker rigtig godt - super nemt at fordele over stencilen og ingen tendens til at "smatte" ind under :) Så det skal jeg klart huske at bruge også på denne måde.

Materialer: AC karton, 180gs karton, Teresa Collins A4 Snapshots embossing folder, stencilfolie fra hobbyboden, sort skumtape, Metallic Lustre Black Shimmer + Gold Rush, bling.

Tak for besøget :)

2 kommentarer:

  1. Super lækkert kort..... ser godt ud med paste og den røde farve

    Ha en god weekend

    SvarSlet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)