lørdag den 18. juli 2015

Variant af one layer kort.

Fornylig lavede jeg et helt enkelt one layer kort. Bagefter havde jeg lyst til at lave en variant hvor nogle udvalgte stjerner fik lov at gå ud over ovalen, så stjernerne ligesom "drysser" gennem den.


Det er lavet på en rest Neenah solar white og så sat på en base med mosgummi, så denne gang blev det ikke et one layer kort.
Tror faktisk jeg foretrækker denne udgave med stjerner "udenfor".

To foreign visitors: the word means congratulations.

Tak fordi du så med og god weekend :)

3 kommentarer:

  1. Skønt kort. Kan lide begge, men hælder nok til denne

    SvarSlet
  2. Kærlighed Camilla, har du en vidunderlig side med mange smukke projekter! Jeg vil gerne invitere dig til min Blogspot og den kreative butik. http://www.hobby-crafts-and-paperdesign.eu/da/ og http://www.bettyscardsandpaperdesign.com/! Det kører en kampagne med os indtil 31/07/2015! Kom og besøg os. mange hilsner fra Marina

    SvarSlet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)