mandag den 27. juli 2015

Ink Reaction med vådserviet

Den anden teknik jeg valgte at prøve fra OCCs Background Check dag 1er endnu en af dem Jennifer McGuire viser.

Første har jeg inket baggrunden med 4 farver distress ink. De er fra den samme pakke købt i fredags - så de måtte jo prøves ;)


Jeg er ikke særlig begejstret for den orange/brun/grumsede farve men valgte at fortsætte. Har duppet med en vådserviet gennem en sommerfuglestencil. Man skulle duppe med et lille tvist. Det resulterede i at papiret fnuggede MEGET - øv :(  (tror ikke jeg skal twiste med mit mærke serviettet)

Besluttede at lave en anden baggrund i stedet, men da jeg var færdig med den gav jeg så den første en chance til. Tørrede den grundigt med varmepistolen, og derefter kunne jeg med en negl skrabe de fleste fnugger af. Papiret var lidt flosset så gav det en tur med et viskelæder. Det hjalp men 2-3 steder gik det helt i stykker. Gav det alligevel en tur i Cut'n'Bossen med stencilen og gummimåtten. Syntes den er blevet brugbar - selv om det holdt hårdt....Satser på at kunne dække fejlene med "noget" når de skal laves til kort på onsdag ;)

Her er forsøg nummer 2 :)


Duppede meget forsigtigt. Ingen fnugger - men var ikke dybt imponeret af omridsenes utydelighed.... Men efter en tur i Bosseren ser det helt anderledes ud. Der er svært at få med på billeder men prægningen er helt tydelig og spiller fint sammen med "lysningerne".

Denne teknik havde jeg ikke prøvet før, så lidt øvelse vil næppe skade ;)

Er spændt på at se på onsdag hvordan de lægger op til at lave dem til kort.

Tak fordi du kiggede ind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)