fredag den 31. juli 2015

Malet embossing

Jeg har fået lavet den tredje af de baggrunde med Embossing Folder Diffusers Debby Hughes viser på dag 4 af Online Card Classes.


Hun bruger en "købt" diffuser det har jeg ikke så har atter lavet en selv. Hun maler motivet op med hvid/sølv shine, Jeg er jo ret begejstret for farver så kunne ikke dy mig....;)


Har blandet Perfect Pearls op med vand og malet med det, med en meget tynd pensel. Det har taget ret lang tid, nok også fordi det ikke er noget jeg har prøvet før. Glæder mig til at se hvad hendes videre plan er for denne baggrund.

Tak for nu.

4 kommentarer:

  1. Ser super flot ud.... jeg deltager ikke denne gang, men det er måske en fejl ;-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Savner også helt at se hvordan i andre "jeg kender" fortolker teknikkerne, tror jeg er den eneste dansker denne gang :(

      Slet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)