tirsdag den 28. juli 2015

Resist med Versamark

Jeg har fået lavet en baggrund til fra Background Check kursets dag 2. Det er igen en af dem Jennifer McGuire viser.


Først har jeg stemplet "krakeleringen" så har jeg stemplet "stjernerne" med Versamark, tørret det meget grundigt, kørt en sværte pude hen over det hele og til slut tørret hen over det med en tør klud.

Egentlig skulle man bruge Glossy Cardstock det har jeg ikke. Prøvede først med noget fotopapir - det virkede ikke. Prøvede så med Speciality stamping paper og det virkede fint :)

Ville godt have haft den blå "bagrund" lidt kaftigere i farven men det var altså denne meget lyse jeg havde.....

En sjov teknik jeg helt klart skal prøve igen nu hvor jeg ved jeg har papir der kan bruges.

Tak for besøget :)

1 kommentar:

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)