tirsdag den 28. juli 2015

Resist på mønsterpapir

På dag 2 af OCC kurset  er emnet Stempel teknikker til baggrunde. Jennifer McGuire viser 3 teknikker med resist, som i går var det hendes jeg havde lyst til af starte med.


Mønsterpapiret er fra en Taylored expressions paper pack: Build a scene. På den har jeg stemplet med C-A-C Reverse Damask med Versamark. Det er embossed med klar. Derefter har jeg sværtet med Archivel ink Olive, med sværten direkte på papiret, tror min sværte trænger til at blive reinket for det krævede en del armkræfter LOL

Har ikke tænkt på at lave resist på mønsterpapir før....smart.

Hyggeligt du kiggede med :)

1 kommentar:

  1. Det ser godt ud.
    Det er spændende at følge med her!
    Tak for udførlig beskrivelse!

    SvarSlet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)