fredag den 16. november 2018

Rød, hvid og guld

På femte dagen af kurset Clean & Simple Holiday hos Online Card Classes var temaet Heat Embossing.

Gina Krupsky var den ene af dagens fire undervisere og hun viste tre forskellige teknikker i tre videoer, så der er bestemt nok af inspiration i dag ;) Faldt for det sidste kort hun lavede så det gik jeg i gang med som det første :)


Jeg fik rigtig indviet nogle ting på dette kort både snefnug dieen som lige er købt på SAM og teksten som er fra et sæt med både et stempelsæt og et diesæt der passer til, hidtil har jeg kun fået bugt diesættet.

Jeg brugte karton med lærredspræg (kan godt lide det udsenende) men da jeg har brugt guld embossing til super fine detail kan man se lærredsprægningen også i den embossede tekst...


Her lige et nærbillede af stjernen hvor man forhåbentligt kan se der nede under det hvide diecuttede snefnug er et snefnug embossed med guld. Det er ikke "indlaid" men et lag for sig hvor "udskæringerne" ikke er fjernet fra snefnugget men blevet i også da det blev guld embossed. Når man sidder med det i virkeligheden kan man godt se ned i hullerne at guld embossingen ligesom buer ned rundt om de små snirkler neden under - håber det giver mening ;)

Materialer: Neenah solar White, Linnen karton, Hobby Solution Nellie's Choice Snowflake HSDJ016, Versamark, Ranger embossing powder Gold Super fine detail, Ornamental Stamp set fra Concord & 9th.

Tak fordi du kiggede herind :)

2 kommentarer:

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)