tirsdag den 18. august 2020

PTWs juli skitse - version 3

Dette kort er det tredje jeg lavede til juli måneds udfordring i kit klubben.

Hvis du har lyst kan det første ses Her og det andet Her.


Til denne baggrund brugte jeg Watercolor paper fra Ranger, og deres Dylusions ink sprays. De er uden nogen form for glimmer men til gengæld utroligt mettede i farverne.



Til dette kort har jeg brugte den ramme jeg havde skåret af baggrunden på kortet fra forrige blogindlæg. I denne omgang valgte jeg at lade baggrunden være i den størrelse jeg have mistet, så den gav en smal ramme udenom mønsterpapirs rammen. 

Den fine spinkle doily er det øverste "lag" fra en layering diesæt jeg fik i gave for over et år siden....det har bare knebet med overskudet til at få lavet kort det forgangne års tid - så det er så SKØNT at være igang igen  :D 
Die sættet hedder Calen layer A style 57193 fra Birch Press Design og er skåret ud i mønsterpapir. 

Hjertet i midten er købt som add on, det er egentligt en brad men jeg har bidt "benene" af med en bidtang. Og så sat den på med 3 lim dots.

Teksten er fra månedens stempelsæt. Jeg brugt min MISTI for jeg syntes ofte det bliver flottest og HELT sort hvis det bliver stemplet mere end 1 gang, og det et jo super nemt med MISTIen......
Hvis man altså husker lige at tjekke at papiret ikke har skubbet sig, og i så fald rykker det "på plads" før man stempler igen.......
Det smuttede så her og jeg fik derfor stemplet "ved siden af" :( 
Var noget irriteret på mig selv indtil jeg så nærmere på resultatet.....syntes faktisk det ser godt ud!!! Det kunne da godt være en typografi der var meningen med den "dobbelt effekt" syntes jeg.
Så nogle gange er man altså bare heldig med sine "bøffer" og så gør de jo ikke noget  Hi Hi.

Har syet frem og tilbage et par gange med en guld sytråd. Og sat et glimmer guldbånd fast øverst.

Tak for dit besøg :)

2 kommentarer:

  1. Fine kort, og smart planlagt, selvom det først kom undervejs, sådan at bruge rester fra et kort til to mere, det er jeg ikke særlig god til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Det er jeg heller ikke! Har flere og flere plastiklommer, æsker, kuverter osv. med "rester" der da helt klart skal bruges....det bliver bare ikke rigtig til noget ;) så nu prøvede jeg at gøre det "undervejs/med det samme" måske skulle jeg prøve det oftere :)

      Slet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)