tirsdag den 18. august 2020

PTWs juli skitse - version 2

Dagens kort er faktisk næsten et restekort....

Der er nemlig delvist lavet af resterne fra det kort jeg viste i søndags. Hvis du vil se det første er det Her.


Planlagde det halvejs mens jeg lavede det første  - så det kan ikke heeelt kaldes et restekort :) 

Rammen er skåret af på baggrunden fra i går, der havde jeg "lagt" en sort ramme om.

Den grønturkise cirkel er også skåret ud af baggrunden fra i går, "hullet" var bare skjult af en lidt større cirkel.

Sommerfuglene er stemplet på stumper af mønsterpapiret fra da jeg skar cirklen til kortet i går. Det er nogle af stemplerne fra det sæt der var med kittet som er fra Jillibean Soup  og hedder Garden Harvest, og er stemplet ved Versafine onyx black. De er klippet ud med en lille saks :)

Tillykke er også skåret ud af mønsterpapiret. Og til sidst har jeg sat halvperler rundt omkring i sommerfugle "flokken", de er også fra kittet.

Rammen jeg har skåret af træpapiret brugte jeg senere på et tredje kort...så jeg prøvede virkelig at planlægge så jeg ikke fik for mange rester, dem er jeg nemlig slem til ganske vist at gemme - men ikke bruge!

Tak for i dag.

2 kommentarer:

  1. Så sødt...de sommerfugle er godt nok kære :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D Havde set nogle andre inde i PTW kitklub FB gruppen stemple og udklippe sommerfuglene og jeg syntes også de er super søde...så den "ide" måtte jeg altså også lige bruge på et af mine kort :D

      Slet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)