søndag den 16. august 2020

PTWs juli skitse - version 1

I juli måned skulle jeg faktisk IKKE have haft et kit fra PTWs kitklub, er kun hver tredje måneds medlem ;)

Men så viste Anja og et par andre fra klubben der havde fået deres månedskit billeder af kittet.....

Og der var et stempelsæt med - jeg har altså en svaghed for stempler...
Og det var bl.a. med sommerfugle - en anden af mine scrap svagheder ;)

Sagde så til mig selv at det ikke var grund nok til at købe et helt kit!!!
 
Så måtte jo lige finde et par argumenter mere Hi Hi

Der var noget rigtig sødt blomstret papir i kittet, og det besluttede jeg mig for ville være super sødt til et mini album. Sådan et har jeg gerne ville lave i flere år men har ikke fået det gjort....men mere om det en anden gang ;)

Men besluttede at jeg havde grunde nok til at købe kittet :D

De fleste ark er så "reserveret" til mini albummet, men arket med "træ-årene" som jeg har brugt her passer ikke helt så godt til den farve jeg laver "siderne" i albummet, så det måtte bruges til kort :)


Månedens udfordring det var med kittet gik ud på at man skulle bruge en skitse der var med og så minimum et stempel fra sættet der fulgte med. 

Tagen er en der var med kittet, har bare skåret den lidt til, for ellers syntes jeg den virkede for stor. De 3 sorte blomster har jeg stemplet med et at de små stempler fra sættet med sommerfugle & blomster som jo havde lokket mig til at købe kittet ;) Det er sættet Garden Harvest fra Jillibean Soup, og er stemplet ved Versafine onyx black.

Halvperlerne var også med kittet. Har sat mosgummi bag både tagen og cirklen.


Baggrunden er lavet på akvarel karton Viking Variant 19, hvor jeg har mistet disse 4 farver på i rigelige mængder  ;) 

Så i virkeligheden er der masser af lækker "glimmer"  :D

Rigtig god søndag hvis du ikke er smeltet i hedebølgen endnu!!! Den er godt nok varm!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)