tirsdag den 25. august 2020

Sammen hver for sig

Dette kort er det 8 og sidste kort jeg lavede til maj udfordringen i kit klubben.

Temaet var regnbuen - og glade regnbue farver er bare lige mig :D

 
Sommerfugle flokken/rækken er lavet med en Memory Box Die der hedder Blissful Butterfly Border. Selve rammen er i sort karton og alle sommerfuglene er i mønsterpapir fra månedens kit i regnbue "rækkefølge" :D
 
Ville godt have haft en mere lilla/mørk pink i stedet for den lyserøde….men det var desværre ikke med og jeg havde det ikke med samme slags prikker - så måtte finde mig i den lyserøde, selvom lyserød ikke hører hjemme i en regnbue i min verden...
 
Har faktisk lige forleden eftermiddag stået og nydt den flotteste regnbue over hustagene - og der var ikke nogen lyserød ;) Selvom der var et lille svagt stykke af en sekunder bue længere oppe på himlen i den ene side, og den store regnbue der var en hel bue, noget af tiden var utroligt kraftig og var delvist "flerdobbelt" med ekstra "buer" nedenunder - det sidste kan jeg faktisk ikke huske at have set så tydeligt før. Det var virkelig flot og regnbuer er bare altid fascinerende syntes jeg, så stod og nød den et godt stykke tid :)
 
Må lige vise et mobil billede jeg tog hvor man kan se "ekstra" buerne neden under.
 
 
Har skruet godt op for farverne ;) bare så I har en chance for at se det :D
 
 
 
Teksten er også fra Maj kittet, det var et nyt stempelsæt Anja havde fået lavet med tekster der var meget "passende" til "corona tiden".
 
Sol enamellen var også med kittet.
 
Tak fordi du kiggede herind :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fint. Jeg er imponeret over, hvor kreativ du har været i varmen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D Der har bestemt også været dage hvor det bare var FOR varmt også til at side med det under en parasol på terrassen 🙃 men så kunne jeg jo finde et sted med både lidt luft og skygge - og så skrive blogindlæg på mobilen 😊

      Slet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)