søndag den 23. september 2018

Takkekort

Jeg var så heldig på et tidspunkt at få et gavekort i gave :D og da jeg efter længere tids "savlen" endelig havde besluttet mig for hvad det skulle bruges til, tænkte jeg det kunne være hyggeligt at bruge en af tingene til at lave et kort og sige tak for gaven!

 
Det er Dien fra Nellie Snellen der var en del af gaven, den hedder Christmas Border QD009 (jeg syntes nu ikke den er specielt "julet" så har købt den for at bruge den hele året ;) ).
 
Har skåret den ud af et stykke sort karton og et stykke hvor jeg havde sværtet et forløb med Distress ink i farverne Marmaid Lagoon - Peacock Feathers - Chipped Sapphire. Har brugt det "gitteret" skåret i sort og så limet de farvede felter i.
 
Så har et "gitter" i et flot farveforløb i overskud til et andet kort.
 
Tekste er fra Gittes "De Svære Kort" og så sorte rhinsten i forskellige størrelser fra lageret.
 
Tak for at du kiggede med og god søndag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)