fredag den 21. september 2018

Næste monokromatisk

Da jeg sidste efteråret havde købt mine første Distress Oxide inks til SAM og gik i gang med at lege med dem fik jeg lavet flere "baggrunde" / forsøg for at "lære dem lidt at kende" ;) 
Nogle af dem er blevet til kort....dette kort er et af dem......nogle venter stadig ;)

 
Baggrunden er lavet ved at køre Distress Oxide ink Black sværten direkte på papiret. Så har jeg lagt en stencil på og sværtet med Distress Oxide ink Seedless Preserves.

Jeg skar stykket lidt asymmetrisk til og satte det på min kortbase (hvor jeg først havde sat glimmertape i den ene side) med skumtape.

Selvom jeg ikke har brugt vand har det fået et ret mat/støvet look.

Har pyntet med Prima Finnabair Art Ingredients Glass Beads Licorice.
 
Tekst "vimplen" er sværtet og stemplet med de samme farver Oxide inks og skåret med en die der var i vores goodiebag til SAM mener det var i sep/okt 2017 og mener den var fra Gummiapan og Luna Hobby. 
 
Du kan se et andet "forsøg" der er blevet til et kort HER.

Materialer: Neenah dessert storm, Distress Oxide inks Black Soot + Seedless Preserves, stencilen Mini Sweet Posey fra TCW, Prima Finnabair Art Ingredients Glass Beads Licorice, glimmertape, skumtape.

Mange tak for besøget  og god weekend :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)