onsdag den 19. september 2018

"metal" kort

Dette kort er lavet til et mandligt familiemedlem.


Jeg har igen været i min lille æske med kursus tags fra Tim Holtz' Creative Chemistry kurser hos Online Card Classes efter inspiration.

Baggrunden er lavet ved først at køre et stykke sølvmetal karton gennem min Cut'n'Boss maskine i en Embossing folder. Dernæst har jeg smurt sort maling på. Det fik lige et "øjeblik" til at tørrer en smule og så er store dele af malingen tørret af igen med wipes og køkkenrulle så det kommer til at minde om en gammel snavset metal plade.

Tandhjulene og "tillykke" er die cuttet i guldmetal karton.

Det er svært at tage retvisende billeder af blankt metalkarton.....Tillykke ser lidt "rodet" ud.....I virkeligheden kan øjnene sagtens se det tydeligt 😉
 

Her et billede af kursus taggen som jeg brugte.

Materialer: Metalkarton i sølv og guld, embossingfolder fra Crafters Companion Textures Basket Weave, Panduro hobbylack i sort, Sizzix/Tim Holtz Thinlits die Gearhead, Nellie's Shape dies SD041, AC karton.

Mange tak for at du kiggede med 😀

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)