søndag den 5. august 2018

Tøsekort

Kortet her er lavet med et af mine ynglings stempler: Spice market large petal background fra Hero arts. 

Jeg er simpelthen vild med det stempel, vender tilbage til det igen og igen - sjovt som nogle stempler bliver favoritter :) nogen gange tænker jeg når jeg køber noget nyt at "det er lige mig"...andre gange bliver jeg mere "overrasket" og for brugt et stempel/stencil på flere måder end jeg havde forventet ;)

Har brugt en helt enkel og hurtig teknik denne gang, nemlig stemplet med Versamark og embosset med klar embossing pulver, så det blot giver en blank tone-i-tone baggrund.

 
Har bundet guldtråd omkring forsiden af kortet og så er de trukket gennem en perle for at samle dem. 
 
Kortet er lavet til en konkurrence Luna hobby havde kørende i løbet af 2017 hvor man kunne få et lod i lodtrækningen om en virkelig stor og lækker gavekurv. Man fik et lod når man brugte "ugens produkt". I uge 15 skulle man bruge dette tekst stempel.
 
Tak for besøget :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)