tirsdag den 14. august 2018

Elefant kort

Kortet i dag er lavet til en i den fødselsdagsgruppe jeg er med i.


Elefanten er lavet med Kaisercrafts Decorative die and stamp - Elephant DD925, det var første gang jeg brugte det sæt og jeg syntes simpelthen det er så dejligt afslappende og hyggeligt at farvelægge den slags motiver :) dette er som sagt første forsøg og er ikke helt tilfreds med den pink og lyserøde farve….så dem ændrede jeg næste gang....men den elefant er ikke blevet til et kort endnu ;)


Her et billede lidt fra siden så man kan se jeg har brugt en "pop-up" die til baggrunden. Det er Nellie Snellens pop up die POP005 jeg har brugt. Har sat mosgummi under det midterste af den grønne baggrund før jeg limede det på kortbasen så det ikke skulle blive mast ned i posten. Har også sat mosgummi under det blå stykke.


På dette billede kan man se hvilke farver Zig Clean Color Real Brush Markere jeg har brugt. Elefanten er stemplet med Versafine onyx black og embosset med klar.

Hyggeligt at du kiggede med :)

2 kommentarer:

  1. Det kan godt være at det er en nem måde at farvelægge på, men alligevel ser det hamrende flot ud :D
    P.S. Jeg overvejer om jeg skal begynde at samle på de Zig Marker ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :D
      Jeg ved du overvejer det....har nemlig lige læst det på din blog :D Hi Hi og kan så godt forstå du er fristet :)

      Slet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)