fredag den 10. august 2018

God bedring - Metallic Lustre + stencil

Jeg er rigtig glad for at bruge Metallic Lustre gennem stencils....syntes det fungere så nemt og kan godt lide resultatet. Nogle gange "pudser" jeg det med en klud når det er tørt så det for lidt mere "shine" andre gange lader jeg det se lidt mere "råt" ud. Hortensiaen er lavet med et lag på lag stempelsæt.


Materialer: Metallic Lustre Black Shimmer, stencil fra TCW Mini North Star, Die fra Rayher 59 239 000, Stempel fra Dali Art Hydrangea Layering, stempel sværter Shades of Purpel fra Alternew (Lavender Fields til midterlaget + Deep Iris til omridset + Soft Lilac til massivt lag stemplet 1 1/2 gang)/ Distress ink i farverne Old Paper/Shabby Shutters/Peeled Paint, tekststempel Gittes Brush Script / De Svære Kort, Versafine Onyx Black, MISTI,  halvperler.

Tusind tak for besøget :)

2 kommentarer:

  1. Rigtig flot kort, og smart måde at bruge en stencil på :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :D Det er faktisk stort set kun til stencils jeg for brugt mine Metallic Lustre ;-)

      Slet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)