søndag den 19. august 2018

Swing kort

Dette kort er endnu en gang et jeg har lavet til en i den fødselsdagsgruppe jeg er med i.


Oprindelig købte jeg en fil i Silhouette storen - skar det hele ud - og tog det med på ferie.....

Da jeg så begyndte at samle det på ferien viste det sig at "mønsteret" ikke duede....når man samlede det kunne det ikke foldes sammen og sendes :(  SÅ fustrende med mønstre der ikke er afprøvet!!!

Hjemme fra ferien igen måtte jeg så i gang med at tegne mønteret om. Swing-delen sad ikke det rigtige sted på rammen, var ikke i nærheden af at være "centreret" i åbningen. Og heller ikke "centreret" på midterstykket, og så kunne det ikke "være der", så måtte ændre på størrelse og form på midterstykket og flytte de små "tapper". Så det var ikke meget jeg fik ud af det fil køb :(


Her et billede så man bedre kan se hvordan kortet "virker".

Da jeg jo så var "for sent" på den til den fødselsdag det skulle sendes til tænkte jeg at jeg så kunne gøre lidt mere ud af det....

Oprindelig var der en blomst i 3 dele med i filen til at sætte på hvert "panel". Men besluttede så at farvelægge en stemplet blomst i stedet for.


Har heat embossed blomsten på akvarel karton og farvelagt den med forskellige toner Zig Clean Color Real Brush Markere og vand. Lavede 6 blomster og valgte så de 3 der var mest "ens". De ser ikke helt ens ud på det øverste billede men lyset falder forskelligt alt efter vinklen på panelet ;)

Og så har jeg jo 3 blomster klar til andre kort :D

Materialer: AC karton, akvarel karton, Silhouette Cameo, Clearly besotted Miniture florals collection II Stamps + Dies, Versafine onyx black, MISTI, klar embossing pulver, Zig Clean Color Real Brush Markere: 083 Lilac + 081 Light Violet + 080 Violet + 071 Flesh Colour + 050 Yellow + 053 Yellow Green + 041 Light Green + 040 Green + 047 May Green + 043 Olive Green, lim, tape.

Tak for i dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)