mandag den 23. juli 2018

Julekort med fugl

Så er her sandelig kommet et julekort på min blog....midt i en historisk tør, varm og solrig sommer..... 😂 hi hi hi det er da nu man er allermest i julestemning ;)

Operation Skriv Hjems blog er der hver den 24 inspiration til julekort og så kan man linke til det man selv har fået lavet. Har længe tænkt at jeg skulle prøve at være med...og denne gang lykkedes det så lige akkurat ;)

Har ladet mig inspirere af Cecilies kort (det øverste).

 
Jeg gik i gang i eftermiddag (d:23 ;) ) så det var på et hængende hår ;D
 
Fik indviet det stempelsæt jeg har brugt til fuglen og som lige er købt på udsalg - dejligt at få det prøvet så det ikke ligger og venter til jeg har alt for travlt til at bruge det til jul ;)
 
Materialer: Mønsterpapir og cremefarvet karton fra lageret, Rayher die nr. 59 239 000, Neenah solar White, Studiolight stempel STAMPLS11, Sværter: Distress ink Pumice stone x 2 / Archival ink Sepia x 2 / Hero arts Charcoal x 3, forskellige Micron penne til at tegne grenen, tekststempel fra Scrapper.
 
Tak fordi du så med :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)