søndag den 5. november 2017

Blomsterbuket kort

Min blog har holdt en frygtelig lang pause....nu prøver jeg at vække den igen ;)

Tænkte dette "glade" blomsterbuket kort var en passende vækning :)


På dette billede hvor kortet står i solen kan man se div. guld glimmer streger & prikker på blomsterne - de er tegnet med en Gelly Roll pen fra Sakura.

Nogle af blomsterne er sat på med forskellige højder af skumdutter for at få lidt "liv" i buketten, det er måske nemmere at se på næste billede....


Blomsterne er lavet med Die-namics die sætter Stitched Flowers, som jeg fik i julegave og er blevet rigtig glad for.


Her et billede af blomster produktionen ;)  og ja hygge må der til - hjemmebagt sandkage...uhmmm!

Ideen til kortet fik jeg fra min gode veninde......Hun laver ikke kort men ved jeg er tosset med det så da hun var i Las Vegas sidste år ledte hun efter et "Scrapagtigt" kort til min fødselsdag :) Jeg syntes det var rigtig flot og festligt - så det måtte jeg prøve at gøre efter :D


Kortet er top foldet så det står fint og der er plads til hilsen inden i.

Det tog rimeligt lang tid at lave men hyggede mig med at sidde og nusse med guld detaljerne på blomsterne.

Tak for at du kiggede herind :)

2 kommentarer:

  1. velkommen tilbage, super fint kort at starte med, sikken travlt du har haft med blomsterne ;O))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) det er dejligt at være tilbage :)

      Slet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)