lørdag den 31. december 2016

Julekort med julemand

Jeg har sendt og lavet 22 julekort denne jul.....men de fleste blev færdige MEGET sent - og jeg havde meget travlt ;) så det er kun nogle stykker der har fundet vej her til bloggen :)


Kortet her er et af de sidste jeg fik lavet - der var ikke tid til at lege med diverse "teknikker" det skulle være lidt mere enkelt og hurtigt ;)




Lod mig inspirere af dette blogindlæg hos Pia Larsen - syntes de kort hun viste var så søde og enkle, så fik lavet en række kort med inspiration fra dem :) brugte forskellige stempler og farver - her et i rød og hvid.


Baggrund, julemand og god jul er stemplet med shadow ink i royal red. Der er skumtape bag den røde "matte". Jeg har brugt Die-namics cross-stitched rectangle dies - dem har jeg fået brugt til en hel del af dette års julekort - kan så godt lide den "indramning" det giver og så er det hurtigt ;)


Tak for besøget og rigtig GODT NYTÅR!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)