lørdag den 11. november 2017

Mist gennem stencil

Dette kort er lavet for et godt stykke tid siden men jeg har ikke fået blogget om det før....

Jeg har nogle gange prøvet at miste gennem stencils og synes som regel det bliver noget værre hø der løber ind under osv.... Men her prøvede jeg igen og det gik meget bedre ;)


Og her et udsnit så man kan se der var glimmer i sprayerne!


Og så fik jeg indviet en blomster-die som jeg som jeg har haft et godt stykke tid......det er altid så godt for samvittigheden når man endelig for taget noget i brug man har haft lidt længe ik' ;)

To foreign visitors: the words mean congratulations.

Materialer: Neenah solar White, Quarterfoil stencil fra Clear Scraps, Tattered Angels Chalkboard glimmer mist Valencia + Banana pudding, hårlak, die fra sættet Gothic Border Squares fra Tonic, AC karton, die fra Aurelie Violets AUCD1003, Nellie's Shape dies SD041, Stick it, bling.

Mange tak for besøget :)

2 kommentarer:

  1. Super fint kort....og kan da fortælle dig, at du fik mig i gang med det mist halløj i forgårs. Har forsøgt et par gange, og skal så have pyntet kortene :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) Hvor dejligt du fik lyst til at eksperimenterer :D glæder mig til at se de kort du for lavet af det :D

      Slet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)