søndag den 13. december 2015

Julekort næsten i sort hvid

I dag er det jo Lucia så jeg tænkte det kunne passe fint med et julekort med et "tændt stearinlys" på !

Det er lavet til CASEing Christmas kurset på StampNation som foregik i starten af november.

På kortet der skulle CASEs på dag 9 var der en hvid tone-i-tone baggrund lavet med udskårne snefnug. Der har jeg i stedet brugt en embossingfolder med en slags julekugler/dråber. Har beholdt det sorte "bånd" med hvid heat embossed tekst. I stedet for de juletræer Catherine Pooler brugte har jeg fået indviet min kammer lysestage die ;)


Har farvet flammen og stagen med distress ink med mini ink toolet, og givet det Perfect Perls så det fik lidt shine.

Syntes selv det er lige lovligt farveløst men skulle jo bruge noget af oplæget. Tror jeg vil lave det i en lidt mere "julet" udgave med bl.a. rød baggrund ;)

To foreign visitors: the words mean Merry Christmas and Happy New Year.

Tak for besøget og god 3 søndag i advent :)

4 kommentarer:

  1. Uhh jeg elsker kort i sort hvid ,- meeen rødt til jul ville også være skønt :) ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - Det røde er nu lavet og jeg syntes det er mere "julet" ;) Skal bare lige have taget billeder....

      Slet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)