torsdag den 31. december 2015

Julekort med cirkler

Jeg løb simpelthen tør for tid i december og i mellemjulen så har stadig flere julekort jeg ikke har fået på bloggen endnu .....

Her kommer et af dem på årets sidste dag ;)


Jeg har brugt en ny die som jeg købte på SAM i november, der var en 20% rabatkupon til en vare hos PTW og den syntes jeg skulle bruges på en lidt dyrere ting.....Faldt for denne "cirkler i cirkel" die :)
Den har jeg brugt til flere julekort - her helt enkelt skåret i rød karton og så pyntet med pailletter og rhinsten.

Det er jo Nytårs aften i aften så vil sige

GODT NYTÅR

til jer der kigger forbi bloggen :) Og stor tak til jer der har lagt kommentarer i årets løb - dem er jeg virkelig glad for :) God aften og godt 2016......

4 kommentarer:

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)