tirsdag den 22. december 2015

Julekort med lys

Fornylig lavede jeg dette kort i forbindelse med et julekorts kursus på StampNation.

Hver dag blev der vist et kort (med video) som man så skulle CASE..... Som minimum skulle 3 ting ændres for at gøre det til "ens eget". Man kunne også beholde 3 ting (farve, retning, layout, motiv, tekst, teknik...). Men man kunne også blot tage et element og så "kører" med det - så var det snarere et "inspireret af" end et CASE.

Nogle af de andre kort jeg havde CASEd havde jeg "ændret" ret meget så tænkte at jeg ville holde mig lidt tættere på kortet til dag 9. Derfor beholdt jeg de store mængder hvid og sort, men var ikke helt begejstret for det......

Så nu har jeg lavet en mere julet udgave......


To foreign visitors: the words mean Merry Christmas.

Tak for besøget og rigtig glædelig jul, tror dette bliver sidste indlæg fra mig på denne side af juleaften.

GLÆDELIG JUL !!!!!

6 kommentarer:

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)