torsdag den 22. oktober 2015

Damask inspireret kort

Jeg har mange gange læst og hørt om StampNation. Og for nylig kunne jeg så ikke styre min nysgerrighed mere ;) Så har meldt mig ind for at se hvad "der er derinde".

I anledning af World CardMaking Day var der 3 dage med udfordringer med tema fra forskellige lande. Hvis man ville deltage i lodtrækningen om præmier var der deadline 16-10.

Dagens kort er lavet til udfordringen om Frankrig hvor inspirationen var Damask!


Hvad/Hvordan:
Baggrunden er stemplet med versafine onyx black med IO stemplet cover-a-card Reverse Damask.
Har inviet et die sæt jeg lige har købt nemlig Spellbinders Big Scalloped Ovals SM.
Hello er fra stempel sættet Mama Elephant Water Blooms.
De små pink glimmer blomster er også lavet med en ny die: Memory box Perfect Petioles de er standset ud i AC Glitter tape Grape.
Det er svært at se på billedet men der er skumtape mellem baggrunden og den pink oval og igen mellem den pink og den sorte.

Tusind tak fordi du kiggede ind :)

1 kommentar:

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)