mandag den 25. maj 2015

Kort fra fødselsdagsgruppen

Jeg har lige haft fødselsdag og da jeg er med i en fødselsdags gruppe på Scrapsisters kom der flere super flotte kort i postkassen.... :)
Det er første gang jeg har prøvet det og det var simpelthen så hyggeligt. Åbnede et kort af gangen i løbet af dagen så jeg rigtig kunne nyde hvert enkelt kort. Jeg har glædet mig til at vise dem her på bloggen, så det vil jeg gøre i dag, i lodtræknings rækkefølge :)

Første kort er fra hebrwo: Et virkelig flot kort med tør-embossings teknikker (dejligt med ideer til at lege med min nye maskine;) ). Der er fin glimmer på både sommerfuglen og blomsterne på baggrunden. Matten er farvet i samme farve som midterpanelet og den virkelig flotte og spinkle sommerfugl. Den fine lille tag med silkebåndet har også farve på kanten.
 
 
 Her er det Lissys kort: Et rigtig flot foldekort i en "foldning" jeg ikke har prøvet. Jeg kan rigtig godt lide foldekort så dejligt med "en model jeg kan se med fingrene" ;) Der er glimmer på blomsterne udenpå og inden i og fine metallic klistermærker.
Her er kortet åbnet op. Så I også kan se den flotte inderside. Flot spinkelt hjerte.


 Her er det kortet fra Male: Et rigtig sødt kort med en festlig og sjov "indmad". På mange af blomsterne sidder der rhinsten i midten - flot - håber I kan se dem på billedet :)
Og her er så indersiden med den rigtig festlige pakkestabel :) og et hyggeligt kig til bagsiden af mønsterpapiret. De røde pakker har fint silkebånd på.


Dette kort er fra Smukkestump: Hedder denne model mon et foldekort eller staffelikort eller ? Det ser i hvert fald rigtig smart ud når det står at der er "flere niveauer". Hjerteballonen og den kære frøs øjne har fået glossy accents tror jeg, det er svært at få med på billedet - håber I kan se det. Og så er det i en af mine yndlings farver Turkis :) Et meget sødt og flot kort.
 
 

 Så er turen kommet til Bejlegaards kort: Et lækkert shaker kort - har altså en stor svaghed for shaker kort :) Og her er der bling for alle pengene både diamanter på papiret, perler og pailletter og kartonen har perlemors shine ;) Farverne på perler og pailletter passer perfekt til farverne på mønsterpapiret.
I skal også lige se den smarte finesse på bagsiden!

 
 
Som showstopper kommer Kortmagers kort: Som er flot og elegant. Her er brugt både våd og tør embossing - jeg elsker altså embossing og nu kan jeg jo bruge ideer til begge teknikker, så super med mere inspiration:) Det er et virkelig lækkert og spændende papir med guldtryk her er brugt, det er ligesom loddent på bagsiden (godt at kunne se med fingrene ;) ). Lækre store halvperler. Og så er de rød/hvide farver jo perfekte til fødselsdag!


Opdatering 27-8-2015
I starten af juni kom der sandelig et kort mere dumpende i postkassen :) Det var hyggeligt.
Da jeg havde en hel del knas med mit knæ kom det ikke lige op på bloggen. Men nu har jeg fået taget billedet så her kommer det.....


Det er Lise-Lotte der har lavet dette flotte kort som er fint afstemt i farverne. Og med lækre guld embossinger. Og en ide til at bruge noget af al det fine bånd/blonder som jeg har det med at købe men glemmer at bruge....Så godt med inspiration til at få det brugt :)

Det var virkelig hyggeligt med de flotte, søde og lækre kort. Kan klart anbefale at være med i en fødselsdagsgruppe ;)

Tak for besøget.

4 kommentarer:

  1. Dejligt med sådan en bunke kort :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare flotte og lækre alle sammen Camilla. Det foldede kort, du omtaler hedder et Sidestepcard og du kan finde tut på det overalt på nettet, men ellers er der tut på stort set alle typer på Splitcoaststampers blog under tutorials der, de har simpelthen tutter på alt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Aha - det hedder et sidestepcard! Tak :)

      Slet
  3. Flotte kort, du har modtaget.

    SvarSlet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)