torsdag den 28. maj 2015

Embossed kort

Til min fødselsdag for nylig var jeg så heldig at få en Cut'n'Boss maskine og en del embossing foldere til. Jeg fik lavet en hel del prøver på forskellige foldere/kartoner/teknikker. Nu prøver jeg så på at få nogle kort ud af alle stykkerne.....jeg er ikke så flink til at bruge tests/rester. Men det er da i hvert fald lykkedes at gøre et kort færdigt ;)


Basen er lavet med embossingfolderen Twild Herringbone A4.
Den turkise fjer lavede jeg en dag hvor jeg eksperimenterede med stencils og Distress Inks. Lige så snart jeg havde fjernet stencilen dryssede jeg klart embossing pulver på. Det er smeltet fra undersiden. Den klare embossing bliver lidt "hullet/distresset" da Distress Inken jo kun er lidt "fugtig", men det syntes jeg egentlig passer godt til fjeren her.

Så her lykkedes det at bruge hele 2 forsøg ;) ..... Er i andre gode til at bruge forsøg/rester?

4 kommentarer:

  1. Det er da et skønt kort Camilla, og dejligt at du kunne få brugt ikke mindre end 2 af dine "testkort". Jeg kender godt det der med alle de "lapper" man får og gemmer, når man prøver sig frem med nye teknikker, men der er det så, at hvis man laver prøver på tags, så er de næsten altid nemmere at få brugt ret hurtigt, om ikke med det samme, for det er altid hurtigt at pynte et tag og så kan man måske bruge dem eller gemme dem til at komme på et større kort senere, eller sætte ind i et minialbum. Det har i hvert fald hjulpet mig til meget bedre at få brugt alle de "prøver" man laver, når nye ting skal afprøves. Men dit kort her er nu også et godt eksempel på at man sagtens kan lave noget fornuftigt ud af det, men så tror jeg måske bare, man skal gøre det med det samme.
    Håber det måske kan hjælpe dig lidt også.

    SvarSlet
  2. super flot og enkelt kort.

    SvarSlet
  3. Rigtig fint kort.
    Jeg skal helst bruge "forsøgene" med det samme, ellers ligger de bare og samler støv.

    SvarSlet
  4. Beautiful card! Love the combo of kraft, white & teal! Looking forward to seeing more of your work at Online Card Class!

    SvarSlet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)