onsdag den 21. november 2018

Vinterbær

Endnu engang har jeg lavet et kort til Online Card Classes kurset Clean & Simple Holidays dag 5, så nu det er lykkedes mig at få lavet et kort ud fra alle de 4 videoer på kursets sidste dag - men der er stadig masser af tage fat på fra de andre dage ;)

Denne gang er det Debby Hughes video lektion jeg har fulgt...


Det er lavet med en blanding af "no-line watercoloring" og "frihånds tegning"....

Debby Hughes siger at man kan bruge hvad bladstempel det skal være - i det øjeblik man maler røde bær på bliver det vinterligt ;)

Da mit bladstempel ikke var langt/stort nok har jeg tilføjet mere gren og flere blade oppe i hjørnet og så alle bærrene ;)

Bærrene er tegnet med 3 røde faver Zig Clean Color Real Brush Markere og mørk brun til stilk og "blomst".

Har lavet små splatter med mørk grøn og guld embossing, og så er der lagt lidt guld et par steder på grene og blade. Og til slut lidt pailletter.

Tilslut har jeg stemplet og embossed teksten med guld.....

Min varmepistol var så "sød" at gå i stykker undervejs og begynde at slå gnister.....Så især teksten er ikke blevet spor god ……. SÅ irriterende :(   ØV ….. så der kom lige en ting til på juleønskelisten ;)

Debby Hughes er jo super dygtig og for det til at se legende let ud......jeg har så brugt en hel del tid på at nusse om dette kort LOL ;)

Materialer: Akvarelkarton, Linnen karton, Clearly Besotted Mini Leafy Accents, Distress ink Peeled Paint, Zig Clean Color Real Brush Markere: Deep Green 044 + Yellow Green 053 + Olive Green 043 + Carmine Red 022 + Wine Red 024 + Deep Red 260 + Dark Brown 062 + Deep Brown 068, Ranger embossing powder Gold Super fine detail, Hero Arts Clings Spirit of the season, Versamark, Pailletter.

Tak for at du kiggede med :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)