onsdag den 21. november 2018

Foil UDEN maskine ;)

På fjerde dagen af Online Card Classes kurset Clean & Simple Holidays viser Dawn Woleslagle hvordan hun bruger foil uden nogen "maskiner"....

Og da jeg ikke har nogen maskiner men er faldet for at købe noget af det lækre foil måtte jeg helt klart prøve dette :D


Først har jeg skåret en marsk med den største julestjerne die - så har jeg duppet lim rundt om - og det er det foilen sidder fast med ;) Bagefter brugte jeg den til at præge med får at give en ekstra effekt.

Svirvel julestjernen er skåret med den næst største størrelse. På kurset bruger hun embossing pulver med glimmer i samme farve som foilen - og det ser rigtig godt ud ;) jeg har ikke rød glimmer embossing pulver...og faktisk heller ikke nogen helt alm. rød som jeg så kunne blande rød glimmer i....måske skulle det på jule ønskelisten ;) Men havde denne røde med små guldklumper i så det blev den jeg brugte ;)

Teksten er atter stemplet med Oxide ink og denne gang embossed med klar så den fik lidt shine og passede til resten af kortet. Og så sat på med skumpuder på midten så julestjernens blade har plads til at bue lidt ud/op fra kortet.


Her lige et nærbillede hvor lyset er lagt anderledes så man lidt bedre kan fornemme alt shinet ;)

Materialer: Neenah solar White, Creative Expressions by Sue Wilson Festive Collection: - Classic Poinsettia + Filigree Poinsettia, Tombow mono multi liquid glue, ICraft deco foil Red, Ranger embossing Antiquities Chinese Red, Distress Oxide Candied Appel, Ranger embossing powder super fine detail Clear.

Tak for dit besøg :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)