tirsdag den 6. oktober 2020

Slim-Julekort


I lørdags var det World Cardmaking Day i den anledning afholdt Anja fra PTW og designteamet et Cyber Event.... faktisk er det stadig i gang ;)
Der var flere Lives i lørdags og 6 udfordringer. Udfordringerne har først deadline på torsdag så er stadig i gang :D

Udfordring 1 er: lav et julekort som et Slimcard.


Har været i gemmerne og fundet en ældre papirpakke som var næsten ubrugt....pyha kommer da slet ikke til at købe for meget papir Hi Hi


Oven i købet "huskede" jeg at skærer det papir ud som alligevel ikke kan ses på det færdige kort ud og gemme......for jeg bruger jo så meget papir så det er VIGTIGT ik'...…. Hi Hi

Har sværtet kanter på "motiv" stykket, og fundet forskellige farver/nuancer/størrelser halvperler. Og så valgt en rolig/enkel tekst die.

Så for da lavet lidt julekort og prøver at følge med inde hos OSH som jo hver den 24 viser julekort - det er så hyggeligt.

Tak for at du så med her :)

4 kommentarer:

  1. Sikke en god idé med at sætte halvperler i blomstermidten, jeg har noget (gammelt) papir, som minder om dit, så jeg skal da vist prøve at lifte dit. Jeg skærer også gerne matten ud i midten, ikke kun for at genbruge papiret - selvom det ikke ligefrem er det jeg mangler mest af 😉 - men også for at gøre kortet lettere. Nogle gange kommer jeg lidt for meget pynt på, hvilket ikke dur, hvis det skal sendes, for så skal det helst veje under 50g.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D Mit papir er også ret gammelt - glæder mig til at se din "version" hvis den ender på din blog :) Du har da helt ret i det med vægten....må da egentlig lige huske at tjekke den for kortet her er jo meget større end jeg plejer at lave dem - hmmm det havde jeg da slet ikke tænkt over....

      Slet
  2. Det er super flot....jeg er vild med dit kort :D
    Hæhæ....vi var nogle stykker der også skulle følge med, men lavede udfordringer til hinanden i stedet for ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaaak :D Syntes heller ikke jeg "mødte" dig derinde ;) Men bare i hyggede jer og havde en god dag :) det lød også som nogle sjove udfordringer/opgaver i havde planlagt!

      Slet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)