lørdag den 17. november 2018

Grantræ med sne og tripelembossing

På Online Card Classes kurset Clean & Simple Holidays dag 5 viser Michelle Short hvordan hun ved at bruge 3 embossing pulvere laver en julestjerne med "ombre dip look".


Da jeg gik på jagt i mine dies og embossingpulver faldt jeg over denne juletræs die som jeg købte på udsalg i sommers og ikke havde fået leget med endnu....Tænkte det kunne være sjovt at prøve at bruge embossing til at give træet dybde og fremhæve etagerne og så også lige give det et drys sne :)


Det er skåret i grønt karton og så har hver etage først fået klar m. glimmer - så grøn metallik på en bred kant - og til slut en tynd kant hvid. Det er svært med billeder af metallik og blankt og glimmer - LOL - håber man kan fornemme glimmeret på dette nærbillede.


Har buet lagene godt op i bunden før jeg limede sammen.
Teksten har fået 2 lag af den grønne metallik embossing.

Det er endt med at se HELT anderledes ud en det meget stilrene, enkle og næsten helt hvide kort i kurset....Men syntes ofte det er sjovt lige at give teknik/ide et twist og så kunne jeg ikke dy mig for at ligge sne på træet ;)

Materialer: Neenah solar White, Linnen karton, alm. karton grøn, Leane Creatief LeCrea' 3-D dies Christmas trees n. 45.0829, Hero Arts Embossing Powder Sparkle, Zing! Embossing Powder Metallic Finish Green, WOW Embossing Powder Bright White Regular, By Lene Dies God Jul BLD1011.

Tak fordi du kiggede herind :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)