søndag den 7. august 2016

Creative chemistry 103 - Foil

Her til aften fik jeg tid til at prøve en teknik mere fra Creative chemistry 103 kurset.....

Dag 6 handlede om Surfaces & Substrates - så der blev vist div. "overflader" i stedet for papir og forskellige andre ting som for eksempel Foil.... 

Det er ved at være et godt stykke tid siden jeg købte noget foil....har bare ikke lige fået det prøvet ;) Så det var jo perfekt at få taget i brug!


Havde egentlig regnet med at bruge det med nogle andre teknikker men denne så både hurtig og nem ud - og det gør jo ikke noget ;) Har til sidst duppet lidt lim på hist og pist med en finger og så gnubbet foilen over det. Håber i kan fornemme at guldet skinner fint :)


Blomster motivet er lavet med en teknik fra dag 1, nemlig Off-Set Stamping (har måske faktisk bare ramt lidt for godt.....så det er et meget lille off-set ;) ).

Har stemplet Floral stamp fra Bo Bunny med distress ink Old paper. Og farvelagt med Zig clean color real brush i farverne: 052 yellow - 026 light pink - 081 light violet - 082 purple - 080 violet - 043 olive green - 044 Deep green - 040 green. Derefter er motivet stemplet igen med versafine onyx Black. Har sværtet ind fra kanterne med distress ink pumice stone.

Tak fordi du kiggede med :)

2 kommentarer:

  1. rigtig flot ;O)) jeg har aldrig prøvet foil ser spændende ud

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Jeg har endnu kun fået prøvet denne metode med foil og den er virkelig nem :)

      Slet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)