søndag den 24. april 2016

Kort til den "frie" på SAM

Til SAM 9-10 april var der 2 kort konkurrencer: en efter en skitse som blev afgjort ved afstemning og en "fri" hvor vinderen blev fundet ved lodtrækning - husker det som at ca. 40 kort deltog i den. Kortet jeg blogger om i dag lavede jeg til den "frie" lodtræknings konkurrence - var desværre ikke den heldige vinder ;)


Blomsterne var skåret ud hjemme fra på Cameoen. De er stemplet med et nyt set jeg fik hjem fra England få dage før :) Det er købt hos Waltzing Mause Stamps som lige er lukket :( Kom til at købe en hel del lækre ting......det var jo sidste chance ;)

Blomster og blade er stemplet ved hjælp af MISTIen og det gik nemt - især bladene gik lyn hurtigt. Startede med at stemple motivet på et klade papir jeg havde lagt i MISTIen - så placerede jeg kartonet som motivet var skåret ud af ("hullet") lige rundt om aftrykket og satte det fast med magneter - lagde et blad i hullet - stempede - næste blad i - stemple - osv... Smart :)
Det var jo heller ikke noget problem at "ramme lige" da blomsterne skulle stemples med 2 toner af 2 gange.
Det var første gang jeg prøvede det med MISTIen :)

Det er meget nemmere at forstå teknikken i en video ;) Hvis du vil se den video jeg har teknikken fra er den her med Jennifer Mcguire :) Se 3 min inde.

Jeg havde embosset den hvide baggrund hjemmefra fordi jeg ikke har den maskine med til SAM - den vejer 6 kilo...... ;)

Har sat hvid mosgummi bag blomster og blade + mellem base og baggrund. og pyntet med lidt bling.

Materialer: Neenah solar White, Shadow inks Raspberry jam + Ultra pink + Butter bar + Soft apricot + Passion flower + Green hills, sættet Fynky Flowers fra Waltzing mouse stamps, Teresa Collins a4 embossingfolder Design Grids, Crafters Companion Textures Basket Weave, Tillykke stempel fra Scrapper, Versafine imperial purple, AC karton, mosgummi, MISTI, bling.

To foreign visitors: the word mean congratulations.

Tak for besøget og god søndag :)

2 kommentarer:

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)