onsdag den 27. januar 2016

Selective Stenciling

På StampNation kurset Technique Toolbox: Creative Stenciling dag 9 var emnet Selective Stenciling with Zig Markers. CatherinePooler stod for dagens video og 2 lækre kort :)

Jeg havde klart lyst til at prøve teknikken med kun at farve gennem udvalgte dele af stencilen og at bruge en form for Wartercolor, men jeg har desværre ikke nogen Zig markere :( Har lige læst at Gitte fra Hobbyboden for dem hjem i løbet af foråret JAAAA

Så jeg har brugt Faber Castell farveblyanter som kan kombineres med vand i stedet for.....


Først har jeg tegnet gennem stencilen og bagefter brugt en vand pensel til at blande farverne med.

Da de 2 "fjer" blev "lyse og sarte" i farverne har jeg holdt kortet i lyse og forårsagtige farver.

Materialer: Watercolor karton, die fra sættet Gothic Border Squares fra Tonic, Stencil fra TheCraftersWorkshop Mini Fancy Feathers, Faber Castell farveblyanter, AC karton, Tillykke stempel fra Scrapper, VerssaFine onyx black, MISTI, bakers twine, træperler fra Søstrene Grene.

To foreign visitors: the words mean congratulations.

Tak for kigget :)

2 kommentarer:

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)