torsdag den 14. januar 2016

Inkblending gennem stencil.

I anledning af StampNations 5 års fødselsdag har "forum" foræret alle medlemmer et gratis kursus Technique Toolbox: Creative Stenciling  YAY (det bliver senere muligt at købe for alle).

Det startede i mandags med en lang video fra Catherine Pooler og 10 kort eksempler med
Basics of Stenciling. Jeg har ikke nået at lave noget kort dertil endnu.

Dagens kort er lavet til kursets dag 2 hvor Maureen Merritt viser en video med Masking and Sponging with Stencils.


Jeg har med en die skåret et rundt hul i noget marskin paper som er sat over kortfronten, Derefter har jeg inket med Disress ink Picked raspberry og Mermaid lagoon gennem stencilen no. 9 fra Crealies.

Så har jeg farvet et lille stykke papir med Metallic lustre Black Shimmer. I det har jeg skåret med CR1307 fra Marianne silver selection (og embossed med gummimåtten) og med SD041 Shape Dies fra Nellie Snellen.

Har sat det på en base og en matte i farver der passer og pyntet med lidt rhinsten og mini halvperler.

Jeg elsker ink blending med distress inks især gennem stencils så dette kursus starter perfekt :)

To foreign visitors: the words mean Congratulations on the day.

Tak fordi du kiggede med!

2 kommentarer:

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)