fredag den 7. august 2015

Regnbuemønster på sort baggrund


Så er den anden DIY-stencil baggrund blevet til et kort. Denne gang er det "selve stencilen" den var lidt kraftigere i farverne end den der "lå neden under" så syntes det kunne give en flot kontrast at monterer den på sort. Det er lavet ud fra Laura Bassens oplæg .


Hilsner er lavet af 3 lag karton - 2 sorte og øverst et hvidt der er farvet med Distress ink i farven Abandoned coral. Den er atter skåret på Cameoen og det er typografien Pacifico. Og så en lille smule bling, syntes nemlig hurtigt det kunne blive for meget/rodet på den kraftfulde baggrund.

To foreign visitors: the word means greetings.

I dag er det Wrap-Up Day på Background Check kurset fra Online Card Classes. Det har været et rigtig godt kursus med virkelig meget inspiration, jeg har stadig nogle baggrunde liggende som skal laves til "færdige kort" og så er der et "par" teknikker mere jeg gerne vil have afprøvet, håber jeg kan få det gjort den kommende tid, selv om jeg også har et par andre ting der skal klares ;)

Og så tror jeg sandelig jeg har været så helt utrolig heldig at vinde en at de lækre præmier på kurset.....Yay  :)  Det er i hvert fald mit brugernavn Cam der står ud for en af de 3 Galleri præmier $50 Imagination Emporium gift certificate.   Der står der skal dukke en mail op...den er ikke kommet endnu - håber ikke der kan være flere med samme brugernavn!  Er da ret spændt. Har lige hurtigt været inde på Imagination Emporiums side - lækre ting, men hvordan mon når det skal "gennem"posten.....mon de vil skrive gift/prize på (det er det jo) så jeg ikke skal betale en formue til post DK!!!

Det var da en lang smørre denne gang.....Tak fordi du så med!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)