onsdag den 29. april 2015

Lag-på-lag stempel sæt

En af de ting jeg købte på denne weekends SAM er dette stempel sæt:
Old country roses fra Waltzing Mouse Stamps.


Jeg har ikke prøvet dette stempelmærke før, så i eftermiddags slog jeg det op på nettet. De har en super god side hvor der ved hvert stempel er vist flere eksempler på hvordan man kan bruge det på kort, virkelig god inspiration Waltzing Mouse Stamps old-country-roses. Og endnu bedre der er gratis cut-filer lige til at downloade......Super fedt. Så det er næppe sidste gang jeg køber stempler i det mærke :)

Nå! Men jeg var så begejstret da jeg havde købt det at jeg tog det i brug med det samme, og fik lavet dette kort med det:

 
Roserne er stemplet af 3 omgange det er de store blade også, de små blade er stemplet af 2 gange. De små sommerfugle er farvet direkte på stempelsværten. Tror helt klart jeg bliver meget glad for dette stempel sæt, glæder mig til også at få prøvet dem med cut-filerne. Dette kort var et af to som jeg fik lavet helt færdigt til SAM.
 
To foreign visitors: the word mean  CONGRATULATIONS.
 
Tak fordi du så med.

1 kommentar:

  1. Wau - det ser rigtig godt ud. Der er noget der er gået min næse forbi...(det går virkelig ikke)

    SvarSlet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)