onsdag den 29. april 2015

Indkøb på SAM

Denne weekend var jeg til SAM med "siddeplads" for første gang. Det var alle tiders, og faktisk en del billigere end det plejer.... De andre gange hvor jeg bare har været på besøg har det jo kun handlet om at shoppe og atter shoppe, denne gang var det jo faktisk også fristende at blive siddende og hyggesnakke mens man lavede noget!!!

Men en del ting og sager fik jeg da købt ;)

 Mine indkøb fra svenske Gummiapan.
 
 Her er det Hobbyboden jeg har shoppet hos.
 
 Så er det fra Hobbyhjørnet.
 
 Jeg har vist en svaghed for sommerfugle ;) Her fra Jeans Scrap Stue i en udgave hvor to af sommerfuglene stemples af to gange (i lag) så de bliver tofarvede/får tegning. Det kunne jeg ikke stå for. 
 
 Her er det Love2Scrap jeg har handlet hos.
 
 Så var det Luna Hobbys tur. Der var også en rabatkupon med i goodiebagen på 15% på en handel i butikken i juni/juli, så der skal jeg ned og købe bl.a. AC karton til sommer.
 
 Hos Picturing the World faldt jeg for disse ting, stemplet her er også sådan et "lag på lag" sæt. Det er jeg rigtig vild med så det måtte prøves med det samme, fik lavet et kort som jeg blogger om her.
 
 Her er det Scrapper jeg har handlet hos, har vist også en svaghed for twine ;)
 
Dette lille kort er fra Make and Take hos Your Own Scrap hvor man kunne prøve at farvelægge med Spectrum Noir Akvarel Penne.
 
 
Så selv om det ikke blev til så meget som det plejer (og det gør egentlig ikke noget....!) er der masser af ting jeg glæder mig til at bruge.
Tak for besøget :)



3 kommentarer:

  1. Masser af lækre ting og sager helt sikkert

    SvarSlet
  2. wow - skønne ting du har købt.

    SvarSlet
  3. Det ser sørme godt ud - sikke mange sommerfugle der flyver rundt hos dig :-)

    SvarSlet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)