søndag den 21. september 2014

Kort i vintage stil

I foråret prøvede jeg for første gang at lave et kort i vintagestil, det kom der dette kort ud af:
 
 
Nogle af elementerne er jeg godt tilfreds med andre knap så meget ;) Men sådan er det vel i starten. Det er jo en noget anden stil end det jeg ellers har lavet (og vist her på bloggen), og den falder mig nok ikke helt så naturlig. Men falder jævnligt for at købe div. pynt, og så må jeg jo også sørge for af få det brugt !!!
 
To foreign visitors: the words mean Roses are red, violets are blue, strawberries are sweet you are too !!.
 
Tak for besøget.

3 kommentarer:

  1. Øvelse gør mester ... og du har fint fat i materialevalg og farver og dit cluster af blomster er bare rigtig fint :)

    SvarSlet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)