mandag den 3. august 2020

Tillykke, TIllykke, Tillykke...

I dag må der HELT klart et kort med masser af TILLYKKE på bloggen.....

Det er nemlig dens 6 års fødselsdag lige præcis i dag :D



Kortet er lavet til maj udfordringen i PTWs kitklub. Temaet var regnbuen. 

Den hvidlige stripe er glimmer karton som var med i måneds kittet, i virkeligheden glimter den virkelig flot i flere forskellige farver. 

Enamel dotsene er også fra kitet. Og de er nogle flyvske banditter...... jeg havde prøvet at ligge forskellige farver, størrelser og faconer på kortet (der var også hjerter) og da jeg havde bestemt mig manglede der et gult hjerte....

Ledte på bordet, gulvet (og mig selv Hi Hi) - men det var ingen steder :(

En lille uges tid senere var jeg udenfor og hænge vasketøj op, og da jeg havde taget det sidste par bukser op lå der noget hvidt med en sjov facon i bunden af spanden....

Jeps - du gættede rigtigt ;) 

Det var det lille fine gule enamel hjerte :D det var bare den hvide bagside der lå opad ;) det kunne stadig klistre lidt, så det blev sat tilbage på plads på arket til de andre  - nu bare HELT RENT LOL

Alle Tillykkerne er skåret ud i karton og limet på....kunne lige akkurat få dem til at være der så kun bunden af T & y skulle skæres af.

Det var alt for i dag, tak for besøget :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)