mandag den 24. august 2020

Stjernekrans i juleversion

Så er jeg endelig kommet i gang med årets julekort...
Der er jo ganske vist stadig laaang tid til jul, men jeg er tit i sidste øjeblik med julekortene og har altid så mange ting jeg gerne vil og skal nå op til jul.
Så jeg siger hver jul til mig selv at: næste år SÅ for jeg lavet et julekort til hver den 24 og følger med hos OSH og har 11 klar til december - men det er ikke lykkedes endnu....


Kortet er hovedsageligt lavet med materialer fra august måned i PTWs kitklub.

Den kobber embossede stjernekrans er lavet med 5 stjerner fra stempelsættet i kittet ved hjælp af MISTIen og en wreath builder templet. De er stemplet på mønsterpapir fra kittet. Den sorte base er fra lageret.

God jul er diecuttet i kork-arket fra kittet. Pynten er diecuttede stjerner og små bitte prikker også af kork og så sorte enameldots som var add ons.

Så nu ere der da 1 julekort klart lavet under hedebølgen....ikke lige det optimale vejr til at komme i julekorts stemning ;)

Tak for besøget :D

6 kommentarer:

  1. Tak fordi du har linket htil fit fine kort his OSH nu er du da i det mindste startet. 😉

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Glæder mig altid over at følge med på OSHs blog - også selv når jeg ikke for lavet noget! Og ja nu er jeg da i hvert fald igang 😊

      Slet
  2. Ha, ha, det kender jeg godt, jeg har også sagt til mig selv flere gange, at i år skal du lave et julekort om måneden, men det er aldrig blevet til noget.

    SvarSlet
    Svar
    1. LIGE PRÆCIS!!! Hvorfor får vi det ikke gjort ! 🤣 Men godt at vide det ikke kun er mig 😊

      Slet
  3. Det ser hamrende godt ud...og fedt fundet på med den krans :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaak :D jeg fik wreath builder templetten i efteråret men er stadig vildt fascineret over så anderledes "motiver" man kan få ud af små stempler - så den elsker jeg at bruge :D

      Slet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)