torsdag den 20. august 2020

Resist teknik med stjerne krans

Dagens kort er en variation af et kort jeg levede for nylig. Det kan ses Her.

Da først alle de 5 små stjerner var placeret som jeg ville have dem i MISTIen kunne jeg da lige så godt stemple flere kort med det samme.


Stjernerne er også på dette kort heat embosset med klar, så de "skyede" farven jeg bagefter sværtede med. Her 2 grønlige farver Distress ink: Twisted citron + Lucky clover. 

TILLYKKE er skåret ud i det ark kork der var med juli kitet. Det er også brugt til de små bitte blomster.

Enamel dotsene er også fra kitet.

Marineblå kortbase som passer til enamel dotsene og lidt fremhævet linjerne på mønsterpapiret.

Tak fordi du kiggede forbi  :)

2 kommentarer:

  1. Her er det også super flot...utroligt at du har tålmodighed til at lave den slags...det har jeg slet ikke :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D Jeg syntes det er så sjovt....og det tog mig ikke sååå lang tid...jeg er tit længere om at lave kort med kombinationer af flere slags mønsterpapir - det er nok bare mindre "mig" Hi Hi. Stemplede stjernerne af 8 omgange (dobbelt hver gang) og så skulle det jo bare sværtes....så var det jo næsten lavet - og så fik jeg brugt noget mønsterpapir jeg ellers IKKE ville have brugt :D

      Slet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)