fredag den 14. august 2020

Stjerne krans

I august måneds ellers rigtig lækre kit fra PTWs kitklub var der også 2 ark mønsterpapir som var lige lovligt "kedelige" til min smag...

De var hver sin slags kvadreret/linjeret på den ene side og med enkelte prikker/pletter på den anden side.

Jeg er jo altså virkelig glad for godt med "farver" så besluttede mig for at "ændre lidt" på de papirer...

Første forsøg blev til dette kort....


Stjerne kransen er stemplet med de 5 stjerner der var med i det stempelsæt der var lavet specielt til denne måneds kit (resten af stemplerne er tekster i "mande" tema: far, søn m.m.. og kombinations "sætninger" a la "verdens bedste", "dagens" m.m.. Bare hvis du var nysgerrig ;) )

Jeg har brugt en wreath builer templet i MISTIen til at stemple dem 8 gange til krans. 

De er som nævnt stemplet på mønsterpapiret - man kan se linjerne ;) Og er stemplet med Versamark og heat embossed med Ranger super fine Clear embossing pulver.

Derefter har jeg sværtet med Distress ink Cracked pistachio + Mermaid lagoon. Embossingen virker som "Resist" og tager ikke imod farve.

Tillykke er diecuttet ud af det stykke kork der var med i kittet. Jeg har ikke prøvet at diecutte i kork før - lidt dumt for fik nogle ark i gave for flere år siden - men nu fik jeg så altså prøvet det ;)
Var lidt spændt på om man kunne skære så små/tynde ting ud i det, men det gik faktisk nemt og var ikke noget problem, det var der heller ikke med de små stjerner.

Enamel dotsene er fra Simple and Basic og var også med i kittet. Og så er det mattet med en marineblå som passer nogenlunde til enamel dotsene ;)

Tak for nu og rigtig god weekend selv om vejrudsigten jo ikke ligefrem lover scrapvejr….32 grader….py ha det er næsten lidt for meget :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)